vardag

Okej, kunde inte sova inatt heller tyvärr. Somnade runt halv 5 och vaknade 7. kul? Lyckades dock somna om och drömde mardrömmar, as usual.
 Jag insåg att jag håller på att gå under. Jag sover inte bra och jag äter inte bra och jag tränar inte bra. Det hela slutade med att jag shoppade loss på Friskis.
 
Min plan: medeljympa idag - imorgon börjar intensiven

Jag kommer äga - as usual. Bortsett från att jag inte har tränat jympa sen i maj och inte sprungit sen i december så ligger jag som vanligt bra till. Det handlar om attityd. Jag ska gå in imrgon och äga alla!    (snälla, kom inte dit och kolla)

Annars kan jag väl inte säga att jag har ett jättespännande liv just nu. London såklart men bortsett från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0