London, universitetet, sjuk

Så var vår galna resa till London över. Det hela började med att planet var försenat 8 timmar och alla (utom vi) var på dåligt humör. Vi träffade tbå jättegulliga tjejer från Kalmar resp. Öland som vi snackade lite med. Kl 01.00 blev det entligen dags att boarda. Tjejerna bakom oss var tvärt emot nyktra och var väldigt högljuda. Oturligt nog hamnade de bakom oss på planet. no...no...
   Det hela blev såklart mycket bättre när dramat bröt ut. En av tjejerna smet in på toaletten och rökte. Jippi! Flygvärdinnorna kom springande genom mittgången och slet upp dörren och släpade med sig tjejen fram i planet där de gav henne en rejäl utskällning. Sedan väntade polisen på plats och en böterslapp på 2000 pund (+ att hon fick flyga med SAS hem).

Förutom resan dit gjorde vi andra roliga saker, såsom musikalen Grease, Camden market och chokladfondue.  Jag har också lärt mig att aldrig mer låta Ann-Sofie läsa kartan.

Vägen hem: vi trodde att vi skulle missa planet p.g.a stora trafikolyckor på bägge motorvägarna till Stansted. Vi hann dock checka in med 5 minuters marginal.

Förövrigt så glider jag omkring här hemma och försöker komma på nåt att göra. Igår träffade jag Amanda och Josse och tog en sväng på Hindersmässan. Jag har nu blivit sjuk och sitter här hemma med dödsångest.

Följde med Ann-Sofie till universitetet idag och tog där en fika med Fhager. Så najs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0