kort uppdatering

OJ vad detta var längesen. Har bara lagt ner tid på min andra blogg..  men men, såhär ligger det till: sitter nu i ungern och tjurar över mina förbannade tentor. Vet inte hur jag ska göra. Pallar ingenting just nu. Vill inte plugga, äta eller sova. Bara dricka juice ochse på Emil i Lönneberga.... typ.
  Jesus Christ Superstar förra veckan. Den ägde. Jag och syster min gick runt och sjöng superhögt i pausen (tillslut började folk vända sig om och kaste elaka mördar-blickar. Jag köpte idol-prylar för 500 spänn! Hm... ville dock inte kännas vid det senare...
 
Kommer hem imorgon igen... får nog köpa utslappsrätter snart tror jag, så mkt som jag reser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och trots sara att du inte ville kännas vid det så skriver du om det här!! =) I know att du är stolt!

JESUS CHRIST, SUPER STAR, WHO ARE YOU WHAT HAVE YOU SACRIFISED!!!!!! VARJE GÅNG JAG SER PÅ DIG SÅ FRÅGAR JAG MIG........

2009-01-16 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0