Debrecen

Tillbaka till metropolen Debrecen. Me like. Våren har nästan kommit hit.

Igår tog jag det lilla propellerplanet från Örebro ner till Malmö. Där satt jag och väntade i måånga timmar innen det blev dags för boarding. Gissa om man inte träffar sin roomie då :P Hon hade (av andra orsaker) också missat sitt plan i helgen.Kul med en resekamrat ju.

Självklart var det fel på vårt plan! Gahhhh.


Fyra timmar senare  lyfte planet. Undertiden hade vi hittat en ny kompis (en kille som jag tidigare träffat på ambassaden) hunnit ringa mamma och klaga och louise hade lärt sig spela yatzy.

Idag har jag mest varit på stan, njutit av våren som kommit hit och träffat massa folk för att berätta att jag ska sluta. Palla...??
jaja, nu är det gjiort och vi ska ut och äta på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0