Vill inte mer

Hm...assegt idag. Dagen började piss. Orkar inte förklara nu. Farmor har tydligen haft en tumör som nu är bortopererad. HOPPAS att det var godartad. Jag skulle inte orka att farmor blev sjuk. Hon får inte!
 Pappa köpte ny bil idag. En KIA. En diesel blaha blaha blaha...orka lyssna på allt!?
Syster kommer imorgon. Äntligen! Varför har hon påsklov när jag är i Ungern för?
Varför vill ingenting samspela med mig? Ingnting fungerar, allting bara skär sig just nu. Skolan går skit, med kyrkan träffas vi alltför sällan, en nära vän visar sig aldrig, har ingen att gå med på balen, farmor...
bläää
Måste hitta sommarjobb också. Känner stressen, pallar inte pressen.
 Ett ljus i mörkret är i allafall Kent med Emelie på fredag. Eller kan man kalla det glädje? Sen när skrev Kent glada låtar? Jag kommer gräva ner mig i depression på påskafton :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0