Intensivt

...kan man absolut säga att det är just nu. Igår kom jag hem från Polen där jag varit med Röda Korset. Flyg dit i fredags, guidad rundtur på kvällen och sesan puben. Upp tidigt lördag för att åka till saltgruvan och sedan shopping i Krakow som avslutades med polsk mat och folkdans, kvällen spenderades inne på Lindas, Karros och Malins rum tillsammans med Emelie, Kim,Ossian, Micke, Maja och Ragulan. Söndagen var vi uppe tidigt för att åka till Auschwitz. Det var inte många som inte grät under besöket. På kvällen åt vi på en vegetarisk restaurang. Åh så gott! Även denna kväll våldgästade vi Malin, Linda och Karro.
 som sagt intensivt...
Påsklov just nu.. Det kommer att hända en hel del denna vecka också. Syster kommer på torsdag, ska på Kent med Emelie på fredag och sen är det ju påsk på lördag. Ska försöka ta mig iväg till farmor också nån dag. På måndag åker jag och mamma till Ungern och kommer hem på frdag kväll 19.45. En kvart senare ska jag till Klaras på Ann-Sofies 19 års-kalas.Dessutom ska jag försöka plugga där emellan också.
 
Måste ju kolla mello nån dag också. ORKA att jag var i Polen då. Synd att Perelli vann. Hennes låt var så tråkig. Hade hoppats på BWO eller Rongedal, fast det är klart, för att vinnan Eurovisin måste vi ju skicka Christer Sjögren så att vi kan passa med övriga Europa. Allt är ju ett enda jippo nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0