Hard work work

...eller not. Idag har jag typ postat returpost samt några paket, ringt DHL angående transport, svarat på frågot angående resebokningar mm (svret på resebokningar blev: ring Solna) samt försökt förstå vad alla norska besökare säger. Jag har skrivit ett vanligt hederligt brav till Johannna och jag har försökt plugga lite fysik. Nu är det stora frågan bara hur jag ska förklara för Lena och Lennart att jag inte trodde att vi skulle ha några lektioner idag...hm..ska man avslöja hur korkad man är eller ska man ljuga ihop något som låter bra och då anses som ännu mer "bakom flötet"?

  Har försökt raggat massa ungrare idag, eller ja, svenska studenter som tillbringar eller som kommer att tillbringa sina närmsta år i Ungern, inte minst i Debrecen. Jag har typ (nästan) bestämt mig för att det blir Debrecen nu. Varför läsa i Rumänien? Det känns inte lika bra, allt verkar så nytt. Dessutom säger många att kvaliteten på Ungeska utbildningar är väldigt bra, inte minst när det gäller de teoretiska kunskaperna. Jag vill ju inte bli läkare för yrkets skull, jag vill bli läkare för kunskapernas skull.

 
Det som väntar ikväll är möte med Röda Korset ang. Polen. Det är ju bara en dryg vecka kvar!
Sen kanske man skule försöka sig på att skriva labbrapporten i fysik. No comprendo! Detta kommer bli första gången i hela mitt liv som jag lämnar in ett arbete försent. JAG OCH MAGDALENA PAKTAR!
  Det är oschysst att begära två labbrapporter i skitfysik + ett kemiprov med irriternande vikarie samma dag!


För mig är det just nu viktigast att kemiprovet går bra. Egentligen är det inte det viktigaste mend et är i alla fall det roligaste. Ewa, bli frisk NU!

Och alla mina andra älsk...bli inte sjuka - Lova



Kommentarer
Postat av: CAZZIS

No är boring! :)

2008-03-06 @ 16:32:29
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0