Trött i vårens höstrusk!

Det blir ju aldrig sommar, inte ens vår. Igår när jag tänkte ge mig ut för att springa började det snöa istället.Det blev en fika på stan med vännerna istället...eller egentligen var det mat/fika men spelar roll. Skönt med lite avkoppling och skitsnack som kom upp då :P (blir ju lätt så när man träffar klassenfolk). Frågan är bara: vad händer på studenten. Vi kommer aldrig komma överens om upplägg..hehe....

Fysiken tar död på mig. Fysiken och svenskan är en aning to much nu innan skolan slutar...eller ja, svenskan är inte to much, den är to virrig. Orka!
 Stress- & pressfaktorn är hög nu för dom flesta. Vaddå, orka inte vara dryg, snobbig och bitchig såhär på sluttampen?

Ge mig mera sommar NU!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej bitch!
haha.. håller med.. håller med till 110%.
Sommar snart.... Kämpa.

Puss!

2008-04-13 @ 11:30:16
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0